piątek, 1 września 2017

Moje nowe odkrycie!

Znalezione obrazy dla zapytania thomas azier
Kolejny rok szkolny dla wielu z nas jest czasem nowych doznań, obowiązków itd. Z racji tego, że dzisiaj jest 1 września, postanowiłem podzielić się z wami swoim nowym odkryciu.

Mowa tutaj o utalentowanym chłopaku holenderskiego pochodzenia- Thomas'ie Azier'u.


Przygodę z jego utworami rozpocząłem od "Red eyes", które posiada dość specyficzne brzmienie i nie przypadnie każdemu do gustu. Ten jeden utwór wystarczył, aby mnie zaintrygować jego twórczością.



Następnie przeszedłem do jego najnowszych utworów, które znajdują się na jego drugiej płycie Rouge. Należą do nich m.in. "Gold" i "Berlin"


Muzyk wywarł na mnie duże wrażenie i na pewno zostanę z jego twórczością na dłużej!
Utworów słucha się z przyjemnością i da się od nich uzależnić.


A jakich artystów ostatnio odkrylyście wy? Czy z którymś zostaliście na dłużej? Dajcie znać w komentarzach! Napiszcie również, czy chcielibyście, abym wypowiedział się na temat jekiegoś albumu lub piosenki!




1 komentarz:

  1. Ja niedawno odkryłam, że tak właściwie lubię Lorde i od tygodnia nie mogę przestać słuchać jej utworów ;D
    Magdoszopedia

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.